Маркетингові дослідження

Косар Н. С. та ін.
Код: 978-617-607-680-3 (серія), 978-966-941-125-9 (випуск 13)
Підручник / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с. Формат 170 х 215 мм. М'яка обкладинка. (Серія “Світ маркетингу і логістики”. Випуск 13).
Ціна:518,00грн.
Weight: 0 кг

У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів. Для оцінювання та практичної адаптації теоретичних знань подано контрольні запитання, завдання та ситуаційні вправи, приклади предметних досліджень.
Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів, підприємців, менеджерів з маркетингу, усіх, хто цікавиться маркетингом.

Зміст

Передмова

Вступ

Про авторів

Маркетингові дослідження

Код: 978-617-607-680-3 (серія), 978-966-941-125-9 (випуск 13)