Якимишин Л.Я., Рожко Н.Я., Васильців Н.М. Формування ланцюга пропозиції у виробництві харчових продуктів

УДК 658

Л.Я. Якимишин1, Н.Я. Рожко1, Н.М. Васильців2

1Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя,
2Національний університет “Львівська політехніка”

ФОРМУВАННЯ ЛАНЦЮГА ПРОПОЗИЦІЇ У ВИРОБНИЦТВІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ

© Якимишин Л.Я., Рожко Н.Я., Васильців Н.М., 2008

Досліджено проблематику формування ланцюга пропозиції на ринку харчових продуктів. Встановлено (визначено) чинники, що мотивують інтеграцію підприємств в ланцюгу пропозиції, та ідентифіковано складові синергічного ефекту у виробництві кондитерських виробів. Обґрунтовано алгоритм формування ланцюга пропозиції кондитерської фабрики та розроблено методику інтегральної оцінки перспективності такої стратегії.

Problems of forming of chain of suggestion at the market of food products are investigated. Factors which explain integration of enterprises in to the chain of suggestion are set (certainly) iand the constituents of synergistic effect n the production of pastry wares are identified. Grounded algorithm of forming of chain of suggestion of pastry factory and the method of integral estimation of perspective of such strategy is developed.

Кількість посилань – 9

Завантажити статтю