Дубодєлова А.В., Юринець А.В. Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств

УДК 338.246.025

А.В. Дубодєлова, О.В. Юринець

Національний університет “Львівська політехніка”,
кафедра менеджменту організацій

ПРОБЛЕМИ І МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В ІННОВАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ

© Дубодєлова А.В., Юринець О.В., 2008

Проаналізовано причини необхідності та проблеми застосування маркетингового інструментарію в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств в умовах пришвидшеного розвитку ринкової економіки. Розроблено теоретичний підхід до маркетингового забезпечення інноваційних проектів вітчизняних підприємств.
Ключові слова: маркетинг, інновації, конкурентоспроможність, конкурентні переваги.

Reasons of necessity and problem of application of marketing tool are analyzed in innovative activity of domestic enterprises in the conditions of пришвидшеного development of market economy. The methodical going is developed near the marketing providing of innovative projects of domestic enterprises.
Keywords: marketing, innovations, competitiveness, competitive advantages.

Кількість посилань – 10

Завантажити статтю