Ягельська К.Ю. Інтернет-PR на металургійних підприємствах

УДК 339.1

К.Ю. Ягельська

Донецький університет економіки і права

ІНТЕРНЕТ-PR НА МЕТАЛУРГІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

© Ягельська К.Ю., 2008

Розглядається значення Інтернету як нового активного середовища для спілкування, типи публіки як аудиторії, що відвідують Інтернет. На підставі проведених досліджень зроблено висновки стосовно впливу Інтернету на встановлення довірчих відносин між підприємствами і цільовими групами та на репутацію підприємств. Визначено важливість Інтернет-PR для підприємств металургійної галузі. Запропоновано рекомендації щодо організації PR-діяльності в сфері Інтернет для вітчизняних металургійних підприємств.
Ключові слова: Інтернет, PR, креатив, металургійне підприємство, комунікації, репутація, організація PR-діяльності.

In the article the sense of internet as a new active communicative sphere and the types of public as audiences using internet are examined. The findings about internet’s influence on the companies’ reputation and on the trusting relations establishment between the companies and the task groups are based on investigations. The importance of internet-PR for the metallurgical industry companies is determined. The recommendations of PR-activity organization in internet-sphere are suggested for the native metallurgical companies.
Keywords: Internet, PR, creative, metallurgical company, communications, reputation, PR-activity organization.

Кількість посилань – 5

Завантажити статтю