Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту навчальних дисциплін у вищій школі

Козловський Ю. М., Дольнікова Л. В.
Код: 978-966-941-626-1
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки 2021. 148 с. Формат 145 х 200 мм. М’яка обкладинка.
Ціна:181,00грн.
Weight: 0 кг

У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні аспекти інтеграції змісту навчальних дисциплін в системі підготовки фахівців у вищій школі. Проаналізовано зміст освіти та окреслено необхідність урахування диференціації в процесі формування змісту навчальної дисципліни, сучасні підходи до реалізації поєднання процесів інтеграції та диференціації в процесі відбору змісту навчальних дисциплін. Наведено практичні засоби реалізації інтеграції та диференціації змісту шляхом логічного структурування змісту та шляхи реалізації інтегративно-дифереційованого підходу через структурування змісту навчальних дисциплін. Представлено розроблені авторські методики (на прикладі природничонаукових дисциплін) та результати їх впровадження у практику роботи закладів вищої освіти.
Для науково-педагогічних працівників, викладачів навчальних закладів різних рівнів акредитації, аспірантів та студентів.

Зміст

Передмова