Lingvo Hook. General English in Use. Part 1. Рівень В2

Юрків М. В. та ін.
Код: 978-966-941-470-0
Навчальний посібник / М. В. Юрків, М. Є. Захарчук, В. О. Андросов, К. Ю. Турянська, Р. Є. Синдега, Ю. І. Шийка. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. 420 с. Формат 205 х 290 мм. М’яка обкладинка.
Ціна:950,00грн.
Weight: 0 кг

Навчальний посібник складається з 10 розділів, у кожному з яких послідовно викладено тематичний матеріал і запропоновано комплекс практичних вправ, які допоможуть студентам засвоїти лексичний матеріал з урахуванням специфіки мовних рівнів В1/В2. Основні розділи посібника збагачені додатковими лексично-граматичними вправами, зразками письмових завдань та матеріалом для копіювання, що сприятиме ефективній організації аудиторної та самостійної роботи.
Для студентів та викладачів закладів вищої освіти різних рівнів акредитації, слухачів мовних курсів системи післядипломної освіти, студентів технічних закладів вищої освіти, учнів шкіл тощо, які вивчають англійську мову на рівні В1/В2. Посібник буде корисним і студентам, які здобувають освіту за дистанційною формою навчання, займаються самоосвітою, а також вступникам до закладів вищої освіти.

The textbook consists of 10 sections, in each of which the thematic material is consistently presented and a set of practical exercises is offered, which will help students to master lexical material taking into account the specifics of language levels B1 / B2. The main sections of the book are enriched with additional lexical and grammatical exercises, samples of written tasks and material for copying, which will contribute to the effective organization of the classroom and independent work.
The book will be useful for students and teachers of higher educational institutions of different levels of accreditation, students of language courses of postgraduate education, students of technical institutions of higher education, schoolchildren for those who study English at B1 / B2 levels. The book will also be useful for students who are educated in correspondence, self-education, as well as applicants to higher education institutions.

Content