- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Біловодська О. А., Сигида Л. О. Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності
УДК 658.811
JEL: G14, M31
О. А. Біловодська, Л. О. Сигида
Сумський державний університет (Україна)
МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ:
ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ТА ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ
Біловодська О. А., Сигида Л. О., 2016
Проаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропо¬новано управляти маркетинговою політикою розподілу за принципами 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показ¬ники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування.
Ключові слова: маркетингова політика розподілу, управління, принцип, ефективність, показник.
MARKETING DISTRIBUTION POLICY:
PRINCIPLES OF MANAGEMENT AND PERFORMANCE INDICATORS
Bilovodska O., Syhyda L., 2016
The existing approaches to management systems formation are analyzed. It is proposed to manage marketing distribution policy according to the principles of the 5P-4S-5C. It is determined that the effectiveness of marketing distribution policy can be defined on the basis of indicators that can be combined in the following groups: market share indicators, indicators of sales activities profitability, indicators of marketing costs effectiveness, indicators of inventory and indicators of service.
Key words: marketing distribution policy, management, principle, effectiveness, indicator.
Література – 24