Біловодська О. А., Сигида Л. О. Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності

УДК 658.811
JEL: G14, M31

О. А. Біловодська, Л. О. Сигида
Сумський державний університет (Україна)

МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ:
ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ТА ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ

 Біловодська О. А., Сигида Л. О., 2016

Проаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропо¬новано управляти маркетинговою політикою розподілу за принципами 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показ¬ники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування.
Ключові слова: маркетингова політика розподілу, управління, принцип, ефективність, показник.

MARKETING DISTRIBUTION POLICY:
PRINCIPLES OF MANAGEMENT AND PERFORMANCE INDICATORS

 Bilovodska O., Syhyda L., 2016

The existing approaches to management systems formation are analyzed. It is proposed to manage marketing distribution policy according to the principles of the 5P-4S-5C. It is determined that the effectiveness of marketing distribution policy can be defined on the basis of indicators that can be combined in the following groups: market share indicators, indicators of sales activities profitability, indicators of marketing costs effectiveness, indicators of inventory and indicators of service.
Key words: marketing distribution policy, management, principle, effectiveness, indicator.

Література – 24