Стратегічний менеджмент

Подольчак Н. Ю.
Код: 978-617-607-968-2
Навчальний посібник. Друге видання, зі змінами та доповненнями. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. 424 с. Формат 145 х 215 мм. Тверда оправа.
Ціна:210,00грн.
Weight: 0 кг

Висвітлено суть та значення стратегічного менеджменту, наведено нові аспекти управління, враховано особливості господарювання у вітчизняних умовах, охарактеризовано моделі стратегічного планування та підходи до реалізації стратегій. Автор запропонував багато власних розробок та підходів у стратегічному менеджменті: оцінки ефективності стратегій та систем менеджменту підприємств, формування системи менеджменту на засадах ризик-менеджменту, R-теорія мотивації, HEVEN теорія мотивації, стратегічний контроль тощо. Для студентів, аспірантів, викладачів, керівників організацій.

Зміст

Вступ

Про автора